Thursday, March 19, 2009

Lagu Sape ni erk????

Pagi td makcik dengar lagu ni..
Tapi makcik tatau tajuk dia..
Search kat tenet pun tak jumpe..
Ade sesape tau tak tajuk dia...

Lirik dia lebey kureng camni laa...
Kalo salah2 sket tu.. Ampoonkan makcik... Ehehe


Sejak aku mengenali dirimu
Bermcm dugaan yang ku hadapi
Adakala tersentuh rasa hati
Ada kala cemburu melukai
Namun aku tempuhi dengan sabar..

Sejak aku jatuh cinta padamu
Perasaan aku sering terganggu
Ada kala aku rasa curiga
Ada kala semacam tak percaya
Adakah kau setia kepadaku

Oleh kerana hatiku setia
Sebab itulah teguh cintaku
Oleh kerana hati sudah terpikat
Sebab itu aku... Sayang....

Dari hari ke hari aku terus merindui
Dan aku dapat rasakan
Betapa hatiku sukar
Nak melepaskanmu

Biar terpaksa susah payah
Namun kurelakan
Asalkan kita terus dapat bersama
Selamanyaa............


Hehehehe... gitu le liriknye lebey kureng...
Ade sesape tau dak?

3 comments:

  1. Tajuk lagu tu ": Adakah Kau Setia - Stings

    ReplyDelete
  2. betul. lagu Sting. Adakah kau setia.
    memang layan. waktu tu spiedr form 2..
    hehe..

    ReplyDelete
  3. hahahha...makcik...jiwa mu betul2 halus dan seni..hahah!! layan lagu sting pulop doh ker?

    ReplyDelete